Niin, jostakinhan se tämäkin show on saanut alkunsa.. Nuorempana pidin itseäni rumana, finninaamaisena tyttönä, ja ajattelin, että jos joku joskus on musta kiinnostunut niin siinä ihmisessä on varmasti jotain vikaa. Että mä kelpaan sille vaan kun kukaan muukaan ei sitä huoli. Vanhemmiten itsevarmuus löysi pikkuhiljaa tiensä perille, ja sitä mukaa myös ongelmat.

Olin monen monta vuotta kiinnostunut yhdestä ja samasta amislippispäisestä jätkästä, joka oli mun vaaleanpunaisten sydänlasien läpi komein, hauskin ja itsevarmoin mies koko maapallolla. Ihastuin siihen palavasti lähinnä varmaan koska se ei kiinnostunut musta, ja samalla kun haikailin sen perään leikin muiden tunteilla. Pidin muita varalla, jos vaikka saisinkin tän ihanan tupakalta haisevan ja viikonloppusin viinaanmenevän unelmamiehen kuitenkin itelleni. Ja sainhan mä, viikonloppusin se soitteli mulle kännissä ja kyseli josko pääsis saman peiton alle, ja mä aina päästin. Vaikka mulla jotain vakavampaakin joskus olis jonkun toisen kanssa ollu, niin tää unelmien prinssi valkosella autollaan pääs aina mun luo, mun peiton alle ja vähän muuallekkin. Enkä mä siitä näille muille ehdokkaille tietenkää kertonu, kun samalla sisimmissäni tiesin, että siitä ei koskaan mitään vakavampaa tulis, ja siitä ei seuraavana päivänä lupauksista huolimatta kuitenkaan kuuluis. En jaksanu miettiä leikinkö mä jonkun tunteilla samallalailla kun mun tunteilla leikittiin.  Joskus jopa petettiin sen silloista tyttöystävää. Oli varmaan alkanu muijan nalkutus vituttaa, niin kaljapullo auki ja mulle puhelua, ja mä tottakai olin lähinnä otettu, että mun seura kelpas. Suljin silmät kaikilta hyväksikäytön merkeiltä lahjakkaasti, siihen mulla riitti selkärankaa aina, mihinkään muuhun ei.

No mutta, tästä on monta vuotta aikaa, ja sen jälkeen on ehtiny tapahtua kaikennäköstä, ja moni asia valitettavasti on sellanen että muualle ei voi niitä vuodattaa, niin vuodatetaan sitten tänne..