Ensin koitin päästä miehestä yli, tai sen kanssa tasoihin, en tiedä itekkään. Ehkä koitin vaan satuttaa samalla mitalla. Ja käytin aivan vääriä keinoja, täytyy myöntää että olin lievästi sanottuna aika bitch. Tiesin, että eräs toinenkin työpaikkani kakslahkeinen oli muhun ihastunu, ja eräänä baari-iltana kun mieheni käyttäytyi täysin kusipäisesti mua kohtaan taas kerran, lievensin pahaa oloani viettämällä ei-soveliaita hetkiä työkaverini kanssa.. Ei mitään hillittömän vakavaa tai tuhmaa, pientä kivaa vaan tanssilattialla musiikin pauloissa.. Tilanne teki varkaan. Mulla oli paha mieli, ja nostatin sitä väärillä keinoilla. Fiilis oli karmiva siinä vaiheessa, kun piti kertoa tälle hetken hurmokselle, etten ole kiinnostunut enkä tiedä mikä muhun meni yöllä.

Toisella kertaa taas tein vielä enemmän väärin. Päädyin saman peiton alle ensimmäisen 'rakkauteni' kanssa.. Ja se oli vieläpä aika tahallista. Ajattelin, että jos mua petetään ja satutetaan ihan kuinka vaan sattuu huvittamaan, miks mun pitäis olla kunnon ihminen. Ja tilanne teki varkaan jo toistamiseen, aloin olla jo aika rikollinen. Kaduin tätä vielä enemmän kun ensimmäistä hairahdusta, olo oli aamulla niin karmee että se näky varmana kilometrien päähän. Ihan sama olis ollu liimata otsaan lappu, jossa lukee "PETTÄJÄ". Päässä soi taukoomatta "Otin tietoisen riskin kun hairahdin.." kun yritin päästä yövieraasta eroon, ei meinannu lähtee kulumallakaan. Ei sen kanssa ennen sitä ongelmaa ollu, mutta nyt tietysti kun oksetti ja hävetti ja vitutti ja olisin vaan halunnu perua kaiken.

Sitten koitti se autuas vaihe, kun ihan oikeasti aloin elää taas omaa elämääni, katella kunnolla ympärilleni ja huomata, että mun päätösten ja onnellisuuden ei todellakaan tarvii olla yhen ihmisen varassa. Että vaikka se sais mut tuntemaan itteni välillä täysin idiootiks ja välillä taas maailman kalleimmaks aarteeks, niin mun elämän onnellisten hetkien ei tartte olla sen varassa, että mitä se päästää suustaan ja millon se sattuu haluamaan nähä mua. Yhtenä iltana sitten päätettiin akkaporukalla lähteä vähän tuulettumaan viinankatkuseen suurkaupungin yöhön. Sovittiin etukäteen, että nyt ei puhuta miehistä, ei katella miehiä, eikä pilata iltaamme miehillä. Vietetään nimenomaan tyttöjen iltaa isolla T:llä. Mutta millonkas ne suunnitelmat olis ihan noin helposti putkeen menny? Tai helposti? Tai edes putkeen?